sábado, 2 de enero de 2010

La Meua Mama

Ha comensat un nou any y ten dones conte que si mires atras ens anem quedan sols,estos Nadals com cada any desde que ens va deixar el meu papa Jaume mengem tots a casa ,bueno tots la meva mama el meu germa y els seus fills,y com no les meves filles y el meu fill,ens vam reuni 11 ,vaya tauleta,ademes dels novis y de jesus.
Pero yo crec que es molt bonic mira la taula desde un canto y veure la feina que has fet al pasa del anys y el sacrifisi que a costat pujals y donalsi estudis,siempre les dije que yo me sacrificaria para que tuvieran unos estudios y lo he hecho aunque a veces lo pase muy mal.
Tengo la ventaja que por mi idiologia y mi forma de pensar ya les dije que yo de bautizos,comuniones ,bodas yo no soy.
  Pero de qui volia parla ere de la meva mama Genelia,que sempre a estat al meu costat tan si plou com si no,ha sigut una dona que crec que la millor virtud que te es la pasiensia,yo non tinc.
Cuan se va queda viuda em va entrar molta preocupasio parque  la casa del carrer castell es molt gran y ella sola.Pero no se ha adaptat molt be ella es cuide molt porte el seu regim que crec que no caldrie tan,va a caminar,despres compre una mica,ames de les amigues ,els jubilats,en resum estic tranquila,( toquem fusta ).
Yo crec que a vegades el fills som una mica besties per com tractem als nostres pares y qui digui lo contrari menteix,pero una de les meves virtuts es que dic lo que penso si no revento y despres si me paso li demano perdo,y ni ella ni yo som rencoroses .
Bueno un altre dia seguire parlan de les persones que mes estimo y entre elles esta el meu germa Ruben .

BON ANY NOU A TOTOM





No hay comentarios:

Publicar un comentario