lunes, 8 de marzo de 2010

LANZAROTE



Uno de los viajes que más me ha  impactado . No por lo lejos , si no por lo diferente, e impactante de sus playas virgenes , sus parajes deserticos , sus islas escondidas," La Graciosa ",el color de la tierra.
 Si teneis ocasion no os perdais ir a Lanzarote, a mi me impresiono mucho.
Las playas de Fabara,donde hay surfistas,y el espejo que hace el mar en la playa es alucinante,la comida tirada de precio y buenisima, los atardeceres y amaneceres no tienen desperdicio, los baños en las playas virgenes y desiertas al salir el sol.
ID NO OS ARREPENTIREIS

6 comentarios:

  1. Tens raó Olga! ës un lloc molt bonic. Jo hi he anat dos cops i cada vegada he vist coses diferents. I no em faria res tornar-hi.
    Salutacions!

    ResponderEliminar
  2. Per cert Olga, a mi em va be el cap de setmana del 27 de març,per fer la trobada blocaira.
    Salutacions!!

    ResponderEliminar
  3. a mi me va muy bien este fin de semana pero hay un problema muy grande es que dejaria de ser anonimo. animos OLGA lo hortet esta molt be

    ResponderEliminar
  4. anonimo yo no voy a pedir que se identifique nadie,sino quiere
    olga

    ResponderEliminar
  5. EISSSSSSSSSSSSS olga!!!!!!!!!! a mi si ho feu el diumenge 28 em va bé! dsbte nopsss!!
    per cert, sense faltar el respecte als visitants blocaires jo trobo que això ha de ser una trobada de blocaires i no pas de comentaristes ja què què no és el mateix! la majoria de comentaristes son blocaires i els que no ho són, sempre signen com a "anònims"
    i ho fan perquè els hi agrada i es del tot respectable.

    petonetsssssssss per t@ts!!

    ResponderEliminar