miércoles, 14 de julio de 2010

LA KIRA

Ayer por la tarde nuestra querida Eva nos comunicaba que la perrita Kira se habia perdido en Mora.
A mi no me gustan demasiado los perros pero esta mañana me ha llamado Jesús y me ha dicho que estaba en Mora buscandola,le he dicho que parecia una ONG.
Despues de comer que yo ya estaba bastante cansada , pues tenia que volver a trabajar,le he dicho Jesús ¿quieres que nos vayamos a Mora a buscar a la Kira?
Se ha levantado al momento y con un calor agobiante nos hemos ido a buscar a la Kira.
Hemos estado dando vueltas y na de na.
Pero le he dicho a Eva que no se preocupara ya que yo tenia un remedio infalible de hace muchos años:
SANTA  ELENA DE LA CREU FES ME TROVA A LA KIRA PER LA MOR DE DEU.
Y así a sido.

2 comentarios:

  1. gràciessssss olga!!

    al matí quan em va trucar el jesus em vaig emocionar de pensar que ens estava ajudant!!!!!!

    Han estat unes hores de desesperació i tota ajuda que hem tingut l'hem agraït moltíssim ja què et sents impotent perquè hi havia massa llocs per buscar-la i poques possibilitats!!

    Solament pensar que la kira estava perduda sense saber on estava encara engoixava més!!!!!!

    sort que ha tingut un final feliç!!!!!!!

    moltíssimes gràciesssss per la vostra ajuda!!! de part meva i del meu germà i mònica que en tot moment els vaig tindre informats de totS els que estavem allí ajudant-los a trobar la Kira!!!!!

    GRÀCIESSSSSSSSSSSSSSSSS

    ResponderEliminar
  2. Hola Olga i Jesús! Sóc Mónica la cunyada de la Eva. MOLTES GRÀCIES per ajudar-nos a buscar a la Kira, com ja sabeu ja està a casa amb tota la familia.
    Ara li costarà oblidar-ho tot però amb els dies tornarà a ser ella.
    UNA ABRAÇADA PER TOTS DOS I GRÀCIES!

    ResponderEliminar